Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Олена-
dc.date.accessioned2022-05-18T11:08:00Z-
dc.date.available2022-05-18T11:08:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІльїна, Олена. Гендерне виховання в концепції нової української школи / О. Ільїна // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 117-121. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494-
dc.description.abstractУ статті іде мова про концепції гендерного підходу в освіті, а саме в новій українській школі. У школі відбувається багато подій, які крок за кроком наближають нас і наше учнівство до освіти без гендерних стереотипів і дискримінацій. У сучасній педагогічній роботі відбувається пошук альтернативних методик, що забезпечували б адекватне привласнення гендерної культури особистості. Спираючись на концепцію програми “Нова українська школа” варто наголосити на необхідності вчителя спонукати учнів засвоювати матеріал шляхом застосування якомога наближених до реальних умов життя методів та форм роботи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectгендерне вихованняuk_UA
dc.subjectгендерна культураuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.titleГендерне виховання в концепції нової української школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158762-Текст статті-346726-1-10-20190306.pdf236,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.