Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дуржинська, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T11:14:40Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T11:14:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дуржинська, Оксана. Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі / О. Дуржинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495 | - |
dc.description.abstract | Розглядається поняття “здоров’язберігаючі технології” як частина педагогічної науки, як спосіб організації, модель навчального процесу та його інструментарій, що повинен забезпечити ефективність і результативність навчання разом із збереженням здоров’я студентської молоді. Відзначено, що впровадження здоров’язберігючих освітніх технологій пов’язано з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.subject | формування мотивації | uk_UA |
dc.subject | викладачі | uk_UA |
dc.title | Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158763-Текст статті-346728-1-10-20190306.pdf | 228,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.