Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуржинська, Оксана-
dc.date.accessioned2022-05-18T11:14:40Z-
dc.date.available2022-05-18T11:14:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДуржинська, Оксана. Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі / О. Дуржинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495-
dc.description.abstractРозглядається поняття “здоров’язберігаючі технології” як частина педагогічної науки, як спосіб організації, модель навчального процесу та його інструментарій, що повинен забезпечити ефективність і результативність навчання разом із збереженням здоров’я студентської молоді. Відзначено, що впровадження здоров’язберігючих освітніх технологій пов’язано з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectсучасна освітаuk_UA
dc.subjectформування мотиваціїuk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.titleФормування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158763-Текст статті-346728-1-10-20190306.pdf228,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.