Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1500
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаоян, Ся | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T11:45:40Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T11:45:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гаоян, Ся. Специфіка видів мистецтва як орієнтир для поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики / С. Гаоян // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 146-151. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1500 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики. Її орієнтиром постає формування фахівця з цілісною художньою свідомістю, здатного збагачувати в духовному напрямі власне життя і застосовувати досвід у роботі з майбутніми учнями та іншими людьми. З погляду цілісності проаналізовано природу художнього висловлювання засобами різних видів мистецтва. Показано особливості синтезування різних мистецтв на основі музикоцентричної інтеграції, що специфічно саме для фаху педагога-музиканта. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk_UA |
dc.subject | поліхудожня підготовка | uk_UA |
dc.subject | види мистецтва | uk_UA |
dc.subject | синтез мистецтв | uk_UA |
dc.subject | музикоцентрична інтеграція | uk_UA |
dc.title | Специфіка видів мистецтва як орієнтир для поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158768-Текст статті-346738-1-10-20190306.pdf | 275,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.