Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаоян, Ся-
dc.date.accessioned2022-05-18T11:45:40Z-
dc.date.available2022-05-18T11:45:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаоян, Ся. Специфіка видів мистецтва як орієнтир для поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики / С. Гаоян // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 146-151. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1500-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики. Її орієнтиром постає формування фахівця з цілісною художньою свідомістю, здатного збагачувати в духовному напрямі власне життя і застосовувати досвід у роботі з майбутніми учнями та іншими людьми. З погляду цілісності проаналізовано природу художнього висловлювання засобами різних видів мистецтва. Показано особливості синтезування різних мистецтв на основі музикоцентричної інтеграції, що специфічно саме для фаху педагога-музиканта.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk_UA
dc.subjectполіхудожня підготовкаuk_UA
dc.subjectвиди мистецтваuk_UA
dc.subjectсинтез мистецтвuk_UA
dc.subjectмузикоцентрична інтеграціяuk_UA
dc.titleСпецифіка видів мистецтва як орієнтир для поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158768-Текст статті-346738-1-10-20190306.pdf275,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.