Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503
Назва: Редукція змісту навчання моніторингу стану грунту середовища існування
Автори: Шматков, Даніїл
Бєлікова, Надія
Шелковий, Олександр
Ключові слова: ґрунт
дидактична редукція
ентропія
зміст навчання
кластеризація
моніторинг середовища існування
регресія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Шматков, Даніїл. Редукція змісту навчання моніторингу стану грунту середовища існування / Д. Шматков, Н. Бєлікова // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): На підставі теоретичного аналізу науково-технічної та науково-методичної літератури, вивчення і узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, із застосуванням методів ентропії, регресії, кластеризації, розроблено метод вертикальної дидактичної редукції змісту навчання моніторингу стану ґрунту середовища існування – однієї з основних тем дисципліни. Впровадження методів математичної статистики підтверджено високими значеннями коефіцієнта детермінації, скоректованого коефіцієнту детермінації, низьким значенням стандартної помилки оцінювання. Метод забезпечує науково обґрунтоване скорочення змісту навчання в умовах скорочення навчального часу та може бути застосований до більшості тем моніторингу середовища існування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162684-Текст статті-355597-1-10-20190406.pdf649,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.