Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503
Назва: | Редукція змісту навчання моніторингу стану грунту середовища існування |
Автори: | Шматков, Даніїл Бєлікова, Надія Шелковий, Олександр |
Ключові слова: | ґрунт дидактична редукція ентропія зміст навчання кластеризація моніторинг середовища існування регресія |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Шматков, Даніїл. Редукція змісту навчання моніторингу стану грунту середовища існування / Д. Шматков, Н. Бєлікова // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | На підставі теоретичного аналізу науково-технічної та науково-методичної літератури, вивчення і узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, із застосуванням методів ентропії, регресії, кластеризації, розроблено метод вертикальної дидактичної редукції змісту навчання моніторингу стану ґрунту середовища існування – однієї з основних тем дисципліни. Впровадження методів математичної статистики підтверджено високими значеннями коефіцієнта детермінації, скоректованого коефіцієнту детермінації, низьким значенням стандартної помилки оцінювання. Метод забезпечує науково обґрунтоване скорочення змісту навчання в умовах скорочення навчального часу та може бути застосований до більшості тем моніторингу середовища існування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
162684-Текст статті-355597-1-10-20190406.pdf | 649,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.