Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГречаник, Наталія-
dc.contributor.authorПішун, Сергій-
dc.date.accessioned2022-05-23T07:43:55Z-
dc.date.available2022-05-23T07:43:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГречаник, Наталія. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі / Н. Гречаник, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517-
dc.description.abstractУ статті зроблена спроба аналізу художньо-специфічних принципів, траєкторій їх функціонування й реалізації в процесі навчання учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Задекларовані принципи розглядаються як методологічний підхід, який у взаємодії з іншими видами мистецтва забезпечує розвиток молодшого школяра з позицій гармонії зі світом природи, суспільства й культури, які, з погляду виховання духовних і соціально значущих орієнтирів особистості, набувають максимально ефективної реалізації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectполіхудожністьuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.titleХудожньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162826-Текст статті-355971-1-10-20190407.pdf336,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.