Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1520
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісник-Гуменюк, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-23T08:46:16Z | - |
dc.date.available | 2022-05-23T08:46:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Колісник-Гуменюк, Юлія. Феноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1520 | - |
dc.description.abstract | Підготовка сучасного викладача професійно-художніх дисциплін зорієнтована на формування професійних компетентностей, потребує чітко визначених освітніх цілей і мотивів, організації та проектування психолого-педагогічних умов навчального процесу, спрямованого на фахівця з сучасним типом професійного мислення, здатного до ефективного професійного саморозвитку та самореалізації. Конкуренція яка існує на сучасному ринку праці, зумовлює потребу формування професійно орієнтованих теоретичних і практичних знань і вмінь майбутніх фахівців, усвідомлення ними соціально-економічних змін на ринку праці, адекватного сприйняття цілей і мотивів професійної діяльності в художній царині та сучасних освітніх технологій. Удосконалення професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін передбачає врахування низки загальнонаукових і психолого-педагогічних підходів серед яких ми виокремлюємо: феноменологічний та системний. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.subject | художня освіта | uk_UA |
dc.subject | художній профіль | uk_UA |
dc.subject | феноменологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.title | Феноменологічний та системний наукові підходи у контексті підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
162829-Текст статті-355979-1-10-20190408.pdf | 339,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.