Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазачінер, Олена-
dc.date.accessioned2022-05-24T09:32:31Z-
dc.date.available2022-05-24T09:32:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКазачінер, Олена. технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С, 18-23.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості використання технології енерджайзингу як однієї з інтерактивних технологій. Вона застосовується з метою виклику зацікавлення навчальною темою, перетворення аудиторії пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Енерджайзери можуть бути руховими, змагальними, на пробудження емоцій та почуттів до теми заняття та уваги. Обґрунтовано необхідність використання технології енерджайзингу в системі підвищення кваліфікації вчителів філологічних дисциплін. Наведено приклади авторських вправ-енерджайзерів, які використовуються на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” (на прикладі вчителів іноземної (англійської) мови).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectтехнологія енерджайзингuk_UA
dc.subjectвправи-енерджайзериuk_UA
dc.subjectвчителі філологічних дисциплінuk_UA
dc.subjectсистема підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectтехнології інклюзивної освітиuk_UA
dc.titleВикористання технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
165991-Текст статті-364310-1-10-20190505.pdf255,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.