Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошко, Лариса-
dc.date.accessioned2022-05-24T11:49:28Z-
dc.date.available2022-05-24T11:49:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолошко, Лариса. Застосування фреймових технологій у процесі медико-біологічної підготовки майбутніх фізичних терапевтів / Л. Волошко // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1538-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати педагогічного експерименту щодо оцінки ефективності використання фреймових технологій в процесі вивчення майбутніми фізичними терапевтами медико-біологічних дисциплін. Фрейми, як дидактичні засоби, охарактеризовано з позицій пізнавально-змістовного та організаційно-методичного аспектів; розкрито методику їх застосування у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. Підтверджено, що застосування фреймових технологій дає можливість об’єктивно підвищити рівень засвоєння знань студентів спеціальності “Фізична терапія, ерготерапія”, їх міцність та довготривалість.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмайбутні фізичні терапевтиuk_UA
dc.subjectфреймові технологіїuk_UA
dc.subjectфреймuk_UA
dc.subjectінтелект-картиuk_UA
dc.subjectструктуруванняuk_UA
dc.titleЗастосування фреймових технологій у процесі медико-біологічної підготовки майбутніх фізичних терапевтівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166134-Текст статті-364612-1-10-20190506.pdf285,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.