Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаєва, Світлана-
dc.date.accessioned2022-05-24T12:02:28Z-
dc.date.available2022-05-24T12:02:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІсаєва, Світлана. Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540-
dc.description.abstractУ статті наголошується на необхідності вивчення світового педагогічного досвіду з метою удосконалення теорії і практики навчально-виховного процесу. Підкреслюється надзвичайна актуальність проблеми ефективної педагогічної комунікації. Згадуються відомі давні мислителі, які вдавалися до комунікації в різні часи, та сучасні вітчизняні й зарубіжні науковці, які досліджують дане питання. Особлива увага приділяється науковій спадщині американського психолога і педагога Томаса Гордона. Проаналізовано виокремлені вченим дванадцять типів реакцій, що заважають ефективній педагогічній комунікації між вчителем і учнями.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогічна комунікаціяuk_UA
dc.subjectТомас Гордонuk_UA
dc.subjectреакціяuk_UA
dc.subjectперешкодиuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.titleДванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166136-Текст статті-364616-1-10-20190507.pdf469,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.