Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ісаєва, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-24T12:02:28Z | - |
dc.date.available | 2022-05-24T12:02:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ісаєва, Світлана. Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на необхідності вивчення світового педагогічного досвіду з метою удосконалення теорії і практики навчально-виховного процесу. Підкреслюється надзвичайна актуальність проблеми ефективної педагогічної комунікації. Згадуються відомі давні мислителі, які вдавалися до комунікації в різні часи, та сучасні вітчизняні й зарубіжні науковці, які досліджують дане питання. Особлива увага приділяється науковій спадщині американського психолога і педагога Томаса Гордона. Проаналізовано виокремлені вченим дванадцять типів реакцій, що заважають ефективній педагогічній комунікації між вчителем і учнями. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk_UA |
dc.subject | Томас Гордон | uk_UA |
dc.subject | реакція | uk_UA |
dc.subject | перешкоди | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.title | Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166136-Текст статті-364616-1-10-20190507.pdf | 469,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.