Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиликів, Іван-
dc.date.accessioned2022-05-25T08:21:04Z-
dc.date.available2022-05-25T08:21:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВасиликів, Іван. Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз теоретико-методологічних засад і виникнення у дітей початкової школи умінь і досвіду роботи з інформаційними технологіями дозволив розкрити психолого-педагогічні плани використання комп’ютерних технологій, як прийому навчання, зважаючи котрих в освітньому процесі відкриває додаткові можливості підвищення рівня ефективності учіння.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні вимогиuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectMicrosoft Officeuk_UA
dc.titleОсновні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166140-Текст статті-364624-1-10-20190507.pdf269,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.