Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василиків, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T08:21:04Z | - |
dc.date.available | 2022-05-25T08:21:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Василиків, Іван. Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз теоретико-методологічних засад і виникнення у дітей початкової школи умінь і досвіду роботи з інформаційними технологіями дозволив розкрити психолого-педагогічні плани використання комп’ютерних технологій, як прийому навчання, зважаючи котрих в освітньому процесі відкриває додаткові можливості підвищення рівня ефективності учіння. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні вимоги | uk_UA |
dc.subject | Інтернет | uk_UA |
dc.subject | мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | Microsoft Office | uk_UA |
dc.title | Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166140-Текст статті-364624-1-10-20190507.pdf | 269,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.