Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрин, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-25T09:06:33Z-
dc.date.available2022-05-25T09:06:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКобрин, Наталія. Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи / Н. Кобрин // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549-
dc.description.abstractПедагогічна частина спадщини С. Людкевича є дуже вагомим явищем у контексті розвитку української системи музичної освіти та виховання в ХХ ст. У статті проаналізовано триєдність організаційного, концептуально-методичного й дидактичного напрямку музично-педагогічної діяльності митця. Автор розглядає опорні ідеї й поняття музичної педагогіки С. Людкевича – музика як суть інтелекту українців, її етичний сенс, природний співучий інстинкт дитини, “омузикалення”, синтетична освіта музиканта, що засвідчують увагу композитора до музичного виховання як до загально суспільної проблеми.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмузично-педагогічна спадщинаuk_UA
dc.subjectпрофесійна музична освітаuk_UA
dc.subjectВищий музичний інститут ім. Миколи Лисенкаuk_UA
dc.subjectС. Людкевичuk_UA
dc.subjectГаличинаuk_UA
dc.titleКонцептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166282-Текст статті-364880-1-10-20190508.pdf488,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.