Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобрин, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T09:06:33Z | - |
dc.date.available | 2022-05-25T09:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кобрин, Наталія. Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи / Н. Кобрин // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549 | - |
dc.description.abstract | Педагогічна частина спадщини С. Людкевича є дуже вагомим явищем у контексті розвитку української системи музичної освіти та виховання в ХХ ст. У статті проаналізовано триєдність організаційного, концептуально-методичного й дидактичного напрямку музично-педагогічної діяльності митця. Автор розглядає опорні ідеї й поняття музичної педагогіки С. Людкевича – музика як суть інтелекту українців, її етичний сенс, природний співучий інстинкт дитини, “омузикалення”, синтетична освіта музиканта, що засвідчують увагу композитора до музичного виховання як до загально суспільної проблеми. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | музично-педагогічна спадщина | uk_UA |
dc.subject | професійна музична освіта | uk_UA |
dc.subject | Вищий музичний інститут ім. Миколи Лисенка | uk_UA |
dc.subject | С. Людкевич | uk_UA |
dc.subject | Галичина | uk_UA |
dc.title | Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166282-Текст статті-364880-1-10-20190508.pdf | 488,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.