Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Серняк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T11:05:13Z | - |
dc.date.available | 2022-05-25T11:05:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Серняк, Оксана. Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи / О. Серняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 120-126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано аспекти професійної підготовки вчителя іноземної мови для нової української школи. Досліджено особливості педагогічних технологій колективного навчання, специфіку формування креативного та критичного мислення у процесі навчання іноземної мови. Основними компетентностями у професійній підготовці сучасного вчителя іноземної мови визначено комунікативність, креативність, критичне мислення та здатність до співпраці. Продемонстровано зразки форм кооперованого навчання, мовленнєвих завдань для формування критичного та креативного мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | здатність до кооперації | uk_UA |
dc.subject | іншомовна мовленнєва ситуація | uk_UA |
dc.title | Професійно-фахова підготовка вчителя іноземної мови для нової української школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166287-Текст статті-364890-1-10-20190508.pdf | 300,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.