Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T11:59:19Z | - |
dc.date.available | 2022-05-25T11:59:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Колесник, Галина. Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 154-158. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ролі гумору в процесі навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає основні функції гумору в педагогічній діяльності, а саме: мотиваційну, емоційну, виховну, організаційну, навчальну та педагогічну. Гумор розглядається як педагогічний засіб, необхідний для створення комфортної психологічної атмосфери в аудиторії, запобігання колізій між викладачем та студентами, підвищення ефективності засвоєння іноземної мови. Також пропонуються етичні принципи і обмеження використання гумору та вимоги до його доцільності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | гумор | uk_UA |
dc.subject | афективний фільтр | uk_UA |
dc.subject | когнітивні процеси | uk_UA |
dc.subject | сприйняття | uk_UA |
dc.subject | емоційний настрій | uk_UA |
dc.title | Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166384-Текст статті-365364-1-10-20190508.pdf | 247,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.