Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Галина-
dc.date.accessioned2022-05-25T11:59:19Z-
dc.date.available2022-05-25T11:59:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолесник, Галина. Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 154-158. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі гумору в процесі навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає основні функції гумору в педагогічній діяльності, а саме: мотиваційну, емоційну, виховну, організаційну, навчальну та педагогічну. Гумор розглядається як педагогічний засіб, необхідний для створення комфортної психологічної атмосфери в аудиторії, запобігання колізій між викладачем та студентами, підвищення ефективності засвоєння іноземної мови. Також пропонуються етичні принципи і обмеження використання гумору та вимоги до його доцільності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectгуморuk_UA
dc.subjectафективний фільтрuk_UA
dc.subjectкогнітивні процесиuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectемоційний настрійuk_UA
dc.titleГумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166384-Текст статті-365364-1-10-20190508.pdf247,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.