Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1563
Назва: Використання творчих завдань і активних методів навчання у процесі виконавсько-просвітницької підготовки вчителя музики
Автори: Кай, Чень
Ключові слова: мистецька освіта
педагог-музикант
виконавсько-просвітницька діяльність
фахове навчання
творчі завдання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кай, Чень. Використання творчих завдань і активних методів навчання у процесі виконавсько-просвітницької підготовки вчителя музики / Ч. Кай // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 171-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається науково-методичне забезпечення виконавсько-просвітницької підготовки майбутнього педагога-музиканта, які представляють сукупну послідовність засобів художньо-естетичного впливу. Зазначається, що на сучасному розвитку мистецької освіти та оновлення її змістової сторони особливої уваги заслуговують питання щодо переосмислення суспільного призначення професії вчителя музики, оскільки саме він здатний творчо впроваджувати соціально-значущі новації і мобільно реагувати на культурні вимоги часу. Урахуваненя цих особливостей вимагає ефективного використання творчих завдань і активних методів у процесі виконавсько-просвітницької підготовки студентів, їх розкриття як засобу удосконалення і оптимізації процесу фахового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1563
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166387-Текст статті-365370-1-10-20190508.pdf313,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.