Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorБілавич, Галина-
dc.contributor.authorВалігунда, Ольга-
dc.date.accessioned2022-05-26T07:19:19Z-
dc.date.available2022-05-26T07:19:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсу / Б. Савчук, Г. Білавич // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1565-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукового дискурсу проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу навчального процесу. На основі аналізу базових нормативних документів та сукупності наукових досліджень визначено основні підходи і тлумачення понять і категорій “професійна підготовка майбутніх педагогів”, “діагностика”, “педагогічна діагностика”, “педагогічне діагностування”, “супровід”, “педагогічна підтримка”. Запропонованo визначення поняття “професійна підготовка майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу”, схарактеризовано її основні складники.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherКолоuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх педагогівuk_UA
dc.subjectдіагностика, педагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectсупровідuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.titleПроблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168286-Текст статті-370715-1-10-20190522.pdf256,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.