Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепіль, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-26T07:35:40Z | - |
dc.date.available | 2022-05-26T07:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Чепіль, Марія. Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми) / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено розвиток шкільної біологічної освіти в Україні упродовж 80 – 90-х рр. ХХ ст. Розкрито зміст реформ шкільної освіти, появу предмета “Біологія”, де знайшли відображення ідеї системного підходу, реалізація змістового потенціалу курсу біології для профорієнтації учнів. Виявлено низку суперечностей у розвитку шкільної біологічної освіти. Акцентовано увагу на вимогах до змісту підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | освіта, реформи освіти | uk_UA |
dc.subject | шкільна біологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | історіографія | uk_UA |
dc.subject | учитель біології | uk_UA |
dc.subject | суперечності | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.title | Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168359-Текст статті-370845-1-10-20190523.pdf | 244,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.