Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1567
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Marushkevych, Alla | - |
dc.contributor.author | Zvarych, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-26T08:10:16Z | - |
dc.date.available | 2022-05-26T08:10:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Marushkevych, Alla. Професійно значущі компетентності викладачів закладів вищої освіти США та України: (порівняльний аспект) / А. Марушкевич, І. Зварич // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1567 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошено на значущості показника освітнього рівня молодого населення країни і його вплив на стан інтеграції у світовий освітній простір. Розкривається суть найважливіших професійно значущих компетентностей сучасних викладачів закладів вищої освіти США та України (в змістовому порівнянні); вказується на необхідність змін у сфері вищої освіти, її реформ, пов’язаних із потребою підготовки фахівців, здатних конкурувати на ринку праці в умовах суворого відбору; акцентується увага на модернізації за рахунок поліпшення якості знань, розвитку здібностей студентської молоді; доводиться значення вчасного реагування на запити студентів, спрямування викладацької, навчально-методичної, науково-дослідної роботи викладача вищої школи на забезпечення їх необхідною інформацією, даними своїх персональних наукових досліджень. Приділена значна увага трактуванню терміна “компетентність”, аналізу його змістового наповнення в американських і українських наукових джерелах та проблемі мовної компетентності викладачів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | Higher Learning Institutions | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | lecturers | uk_UA |
dc.subject | викладач вищої школи | uk_UA |
dc.subject | competitiveness | uk_UA |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk_UA |
dc.subject | reform | uk_UA |
dc.subject | реформування | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | “professional competence” | uk_UA |
dc.subject | “педагогічна компетентність” | uk_UA |
dc.subject | “professional competence” | uk_UA |
dc.subject | “професійна компетентність” | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | студентська молодь | uk_UA |
dc.subject | pedagogical activity | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | comparative aspect | uk_UA |
dc.subject | порівняльний аспект | uk_UA |
dc.title | Professionally significant competencies of teachers at higher learning institutionsin the usa and ukraine: (comparative aspect) | uk_UA |
dc.title.alternative | Професійно значущі компетентності викладачів закладів вищої освіти США та України: (порівняльний аспект) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168362-Текст статті-370864-1-10-20190523.pdf | 293,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.