Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, Оксана-
dc.contributor.authorЗачепа, Андрій-
dc.contributor.authorМикитюк, Андрій-
dc.date.accessioned2022-05-26T08:20:46Z-
dc.date.available2022-05-26T08:20:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМикитюк, Оксана. Дослідження аспектів емоційного вигорання у вчителів системи післядипломної педагогічної освіти / О. Микитюк, А. Зачепа, А. Микитюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам психічного здоров’я учителів системи післядипломної педагогічної освіти. Авторами висвітлено результати емпіричного дослідження стану емоційного вигорання у вчителів системи післядипломної педагогічної освіти у контексті дослідження психічного здоров’я. Дослідження проводились з використанням трьох методик з групами вчителів, які проходили курсову підготовку у системі післядипломної педагогічної освіти. Окреслено шляхи запобігання емоційному вигоранню у педагогів (як превентивно-профілактичні, так і психокорекційні) з використанням треніногових занять, інтерактивних технологій, інших технологій формування елементів сприятливого екосередовища.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UA
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняuk_UA
dc.subjectвчителі системи післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectсприятливе екосередовищеuk_UA
dc.titleДослідження аспектів емоційного вигорання у вчителів системи післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168367-Текст статті-370886-1-10-20190523.pdf238,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.