Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шквир, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-26T08:45:30Z | - |
dc.date.available | 2022-05-26T08:45:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Шквир, Оксана. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на проблемі переорієнтації освітнього процесу початкової школи на забезпечення ефективних умов для розвитку в учнів критичного мислення. Уточнено сутність понять “мислення” і “критичне мислення”. Визначено структуру критичного мислення: постановка проблеми, пошук інформації, чітка аргументація, прийняття рішення. Розкрито зміст кожного структурного компонента та визначено роль учителя початкової школи на кожному з них. Визначено особливості критичного мислення молодших школярів, як-от: самостійність, аналітичність, логічність, соціальність. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні техніки | uk_UA |
dc.subject | комунікативні техніки | uk_UA |
dc.subject | структура критичного мислення | uk_UA |
dc.subject | особливості критичного мислення | uk_UA |
dc.title | Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168369-Текст статті-370895-1-10-20190523.pdf | 337,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.