Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквир, Оксана-
dc.date.accessioned2022-05-26T08:45:30Z-
dc.date.available2022-05-26T08:45:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШквир, Оксана. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на проблемі переорієнтації освітнього процесу початкової школи на забезпечення ефективних умов для розвитку в учнів критичного мислення. Уточнено сутність понять “мислення” і “критичне мислення”. Визначено структуру критичного мислення: постановка проблеми, пошук інформації, чітка аргументація, прийняття рішення. Розкрито зміст кожного структурного компонента та визначено роль учителя початкової школи на кожному з них. Визначено особливості критичного мислення молодших школярів, як-от: самостійність, аналітичність, логічність, соціальність.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectінтелектуальні технікиuk_UA
dc.subjectкомунікативні технікиuk_UA
dc.subjectструктура критичного мисленняuk_UA
dc.subjectособливості критичного мисленняuk_UA
dc.titleКритичне мислення молодших школярів: сутність і особливостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168369-Текст статті-370895-1-10-20190523.pdf337,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.