Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакалюк, Олена-
dc.date.accessioned2022-05-26T09:54:48Z-
dc.date.available2022-05-26T09:54:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСакалюк, Олена. Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів початкових класів засобами кінезіологічних фізкультхвилинок / О. Сакалюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1575-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема важливості формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів засобами кінезіологічних фізкультхвилинок; виокремлюється класифікація здоров’язбережувальних технологій; висвітлюються сучасні підходи до інтерпретації поняття “здоров’язбережувальна компетентність” в умовах реформування системи освіти України; пропонується комплекс кінезіологічних фізкультхвилинок для формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectкінезіологічні вправиuk_UA
dc.titleФормування здоров'язбережувальної компетентності учнів початкових класів засобами кінезіологічних фізкультхвилинокuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168395-Текст статті-370974-1-10-20190523.pdf332,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.