Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1583
Назва: Роль емоційних засобів у виконанні вокально-камерного твору
Автори: Турянський, Петро
Радевич-Винницька, Лідія
Ключові слова: спів
голос
вокально-камерний репертуар
вокальний потенціал
артистичне виконання
гармонійний розвиток
вокальна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Турянський, Петро. Роль емоційних засобів у виконанні вокально-камерного твору / П. Турянський, Л. Радевич-Винницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 104-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються різноманітні напрямки роботи, які використовуються у роботі викладача по підготовці майбутнього вокаліста. Вокальний репертуар відіграє важливу роль в естетичному та артистичному розвитку студента. Досвідчений викладач повинен приділити велику увагу підбору відповідного репертуару. Використовуючи різноманітний, добре підібраний репертуар, студент знайомиться з різними вокальними методиками, музичними стилями і творами. Крім того студент вчиться співати з правильною артикуляцією, вчиться відчувати всі відтінки музичної інтонації, відкриває для себе особливості поезії, покладеної на ноти і в результаті відтворює все це у власному виконанні. Тому різноманітний і правильно підібраний вокальний репертуар має невичерпні можливості в підготовці високопрофесійного спеціаліста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1583
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168636-Текст статті-371639-1-10-20190525.pdf245,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.