Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krainyk, Lyubov | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T11:16:06Z | - |
dc.date.available | 2022-05-30T11:16:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Krainyk, Lyubov. Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595 | - |
dc.description.abstract | Англійська мова є мовою глобальної комунікації, і немає сумнівів, що будь-який випускник повинен володіти цією мовою у своєму професійному середовищі. Мотивація студентів англійською мовою для професійних цілей є важливим завданням для викладача, оскільки вона може призвести до їх успіху або невдачі. Розглянуто два ключових типи мотивації, а саме: інструментальна та інтегративна, також були запропоновані деякі методи, які формують інструментальну та інтегративну мотивації. Основна увага приділяється мікро-мотивації студентів і її типам, а саме внутрішньої та зовнішньої мотиваціям, а також біологічному мотиву. У статті розкривається важливість розвитку автономії студентів, їх майстерності та мети, які формують внутрішню мотивацію. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | instrumental | uk_UA |
dc.subject | інструментальний | uk_UA |
dc.subject | integrative | uk_UA |
dc.subject | інтегративний | uk_UA |
dc.subject | biological drive | uk_UA |
dc.subject | біологічний мотив | uk_UA |
dc.subject | micro-motivation | uk_UA |
dc.subject | мікро-мотивація | uk_UA |
dc.subject | macro-motivation | uk_UA |
dc.subject | макро-мотивація | uk_UA |
dc.subject | carrot-and-stick approach | uk_UA |
dc.subject | метод винагороди і покарання | uk_UA |
dc.subject | gamification | uk_UA |
dc.subject | гра як метод викладання | uk_UA |
dc.subject | autonomy | uk_UA |
dc.subject | автономія | uk_UA |
dc.subject | mastery | uk_UA |
dc.subject | майстерність | uk_UA |
dc.subject | purpose | uk_UA |
dc.subject | мета | uk_UA |
dc.title | Motivation as a key factor of students’ success in learning esp | uk_UA |
dc.title.alternative | Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168663-Текст статті-371750-1-10-20190526.pdf | 368,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.