Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrainyk, Lyubov-
dc.date.accessioned2022-05-30T11:16:06Z-
dc.date.available2022-05-30T11:16:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKrainyk, Lyubov. Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1595-
dc.description.abstractАнглійська мова є мовою глобальної комунікації, і немає сумнівів, що будь-який випускник повинен володіти цією мовою у своєму професійному середовищі. Мотивація студентів англійською мовою для професійних цілей є важливим завданням для викладача, оскільки вона може призвести до їх успіху або невдачі. Розглянуто два ключових типи мотивації, а саме: інструментальна та інтегративна, також були запропоновані деякі методи, які формують інструментальну та інтегративну мотивації. Основна увага приділяється мікро-мотивації студентів і її типам, а саме внутрішньої та зовнішньої мотиваціям, а також біологічному мотиву. У статті розкривається важливість розвитку автономії студентів, їх майстерності та мети, які формують внутрішню мотивацію.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectinstrumentaluk_UA
dc.subjectінструментальнийuk_UA
dc.subjectintegrativeuk_UA
dc.subjectінтегративнийuk_UA
dc.subjectbiological driveuk_UA
dc.subjectбіологічний мотивuk_UA
dc.subjectmicro-motivationuk_UA
dc.subjectмікро-мотиваціяuk_UA
dc.subjectmacro-motivationuk_UA
dc.subjectмакро-мотиваціяuk_UA
dc.subjectcarrot-and-stick approachuk_UA
dc.subjectметод винагороди і покаранняuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectгра як метод викладанняuk_UA
dc.subjectautonomyuk_UA
dc.subjectавтономіяuk_UA
dc.subjectmasteryuk_UA
dc.subjectмайстерністьuk_UA
dc.subjectpurposeuk_UA
dc.subjectметаuk_UA
dc.titleMotivation as a key factor of students’ success in learning espuk_UA
dc.title.alternativeМотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168663-Текст статті-371750-1-10-20190526.pdf368,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.