Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Квас, Олена | - |
dc.contributor.author | Земан, Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T11:47:30Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T11:47:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Квас, Олена. Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору / О. Квас, І. Земан // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 12-17. - . в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду музейної педагогіки як важливого інструменту розширення освітнього простору. Вітчизняна музейна педагогіка активно шукає нові форми організації навчальної діяльності. Одним з важливих завдань наближення музейної педагогіки до навчальної практики є визначення й апробація принципів, методів, прийомів роботи музеїв з учнями та студентами. Все більша низка музеїв адаптують свої пропозиції до потреб освітян, проводять консультації та тренінги для вчителів, щоб максимально використати свій потенціал музейної колекції. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | музейна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | музейні експозиції | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | музейна комунікація | uk_UA |
dc.title | Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
170961-Текст статті-377700-1-10-20190620.pdf | 465,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.