Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швай, Роксоляна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T11:50:53Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T11:50:53Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Швай, Роксоляна. Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес / Р. Швай // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто дві різні парадигми в освіті: аксіоцентризм і пайдоцентризм. Вихідним положенням аксіоцентризму є трансцендентно-спільнотні цінності. У пайдоцентризмі метою навчання і виховання є самореалізація, тобто повний розвиток усіх задатків особистості. Виділено антипедагогіку як крайній вид пайдоцентризму і нову ситуацію, пов’язану з переходом від педагогічного примусу до свободи. Зроблено висновок, що серед можливих причин поширення булінгу в освітніх закладах може бути пропаганда пайдоцентризму в педагогіці. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | аксіоцентризм | uk_UA |
dc.subject | пайдоцентризм | uk_UA |
dc.subject | антипедагогіка | uk_UA |
dc.subject | боулінг | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.title | Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
170962-Текст статті-377702-1-10-20190620.pdf | 499,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.