Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвай, Роксоляна-
dc.date.accessioned2022-05-31T11:50:53Z-
dc.date.available2022-05-31T11:50:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШвай, Роксоляна. Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес / Р. Швай // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602-
dc.description.abstractРозглянуто дві різні парадигми в освіті: аксіоцентризм і пайдоцентризм. Вихідним положенням аксіоцентризму є трансцендентно-спільнотні цінності. У пайдоцентризмі метою навчання і виховання є самореалізація, тобто повний розвиток усіх задатків особистості. Виділено антипедагогіку як крайній вид пайдоцентризму і нову ситуацію, пов’язану з переходом від педагогічного примусу до свободи. Зроблено висновок, що серед можливих причин поширення булінгу в освітніх закладах може бути пропаганда пайдоцентризму в педагогіці.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectаксіоцентризмuk_UA
dc.subjectпайдоцентризмuk_UA
dc.subjectантипедагогікаuk_UA
dc.subjectбоулінгuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.titleАксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процесuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170962-Текст статті-377702-1-10-20190620.pdf499,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.