Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mahdyuk, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-01T11:53:18Z | - |
dc.date.available | 2022-06-01T11:53:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Магдюк, Ольга. Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей / О. Магдюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 45-49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу обґрунтувати думку, що граматична компетентність забезпечує систематичне знання студентами лексичних, морфологічних, синтаксичних, фонетичних і правописних аспектів мови для побудови значущих і послідовних висловлювань; володіння граматичними поняттями, а також засобами вираження граматичних категорій; уміння та навички адекватно використовувати граматичні явища в мовленнєвій діяльності в різних комунікаційних ситуаціях для вирішення мовленнєво-психічних задач. Наголошено на важливості підвищення обізнаності вчителів щодо різноманітності методів і підходів у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей з іноземної мови. Основні підходи свідомо-комунікативного методу були запропоновані як важливий компонент розвитку граматичної компетентності. Встановлено, що особливості професійної мовної освіти у вищій освіті включають наявність певних часових обмежень; групова робота, а не індивідуальна робота; вік студентів; неможливість безпосередньо занурити всіх студентів у мовне середовище у процесі вивчення іноземної мови. Це передбачає необхідність розробки нових методів навчання, зокрема, методів формування інземної граматичної компетентності з використанням елементів загальноприйнятих та альтернативних методів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | grammatical competence | uk_UA |
dc.subject | граматична компетентність | uk_UA |
dc.subject | students of philological specialities | uk_UA |
dc.subject | студенти філологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | foreign language studying | uk_UA |
dc.subject | вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | approaches | uk_UA |
dc.subject | підходи | uk_UA |
dc.title | Theoretical basis for the development of foreign grammatical competencein the process of students of philological specialities training | uk_UA |
dc.title.alternative | Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171003-Текст статті-377756-1-10-20190621.pdf | 388,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.