Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMahdyuk, Olha-
dc.date.accessioned2022-06-01T11:53:18Z-
dc.date.available2022-06-01T11:53:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМагдюк, Ольга. Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей / О. Магдюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 45-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу обґрунтувати думку, що граматична компетентність забезпечує систематичне знання студентами лексичних, морфологічних, синтаксичних, фонетичних і правописних аспектів мови для побудови значущих і послідовних висловлювань; володіння граматичними поняттями, а також засобами вираження граматичних категорій; уміння та навички адекватно використовувати граматичні явища в мовленнєвій діяльності в різних комунікаційних ситуаціях для вирішення мовленнєво-психічних задач. Наголошено на важливості підвищення обізнаності вчителів щодо різноманітності методів і підходів у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей з іноземної мови. Основні підходи свідомо-комунікативного методу були запропоновані як важливий компонент розвитку граматичної компетентності. Встановлено, що особливості професійної мовної освіти у вищій освіті включають наявність певних часових обмежень; групова робота, а не індивідуальна робота; вік студентів; неможливість безпосередньо занурити всіх студентів у мовне середовище у процесі вивчення іноземної мови. Це передбачає необхідність розробки нових методів навчання, зокрема, методів формування інземної граматичної компетентності з використанням елементів загальноприйнятих та альтернативних методів навчання.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectgrammatical competenceuk_UA
dc.subjectграматична компетентністьuk_UA
dc.subjectstudents of philological specialitiesuk_UA
dc.subjectстуденти філологічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectforeign language studyinguk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectapproachesuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.titleTheoretical basis for the development of foreign grammatical competencein the process of students of philological specialities traininguk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171003-Текст статті-377756-1-10-20190621.pdf388,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.