Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Наталія-
dc.date.accessioned2022-06-03T10:58:42Z-
dc.date.available2022-06-03T10:58:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаврилюк, Н. Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609-
dc.description.abstractОкреслено важливість проблеми становлення вищої аграрної освіти в Україні. Здійснено аналіз літературних джерел, в яких розкривається сутність понять “професіоналізація”, “професійна ідентифікація”, “професійний розвиток”, “професійне становлення”, “професійна компетентність”, “професійна ідентичність”, “професійне самовизначення”, “професійне навчання”. Виявлено, що професійна компетентність тлумачитися по-різному, хоча наявні певні схожості. Здійснено огляд ключових компонентів поняття “професійна компетентність”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectаграрна освітаuk_UA
dc.titleПрофесійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171028-Текст статті-377783-1-10-20190621.pdf247,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.