Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилюк, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-03T10:58:42Z | - |
dc.date.available | 2022-06-03T10:58:42Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гаврилюк, Н. Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609 | - |
dc.description.abstract | Окреслено важливість проблеми становлення вищої аграрної освіти в Україні. Здійснено аналіз літературних джерел, в яких розкривається сутність понять “професіоналізація”, “професійна ідентифікація”, “професійний розвиток”, “професійне становлення”, “професійна компетентність”, “професійна ідентичність”, “професійне самовизначення”, “професійне навчання”. Виявлено, що професійна компетентність тлумачитися по-різному, хоча наявні певні схожості. Здійснено огляд ключових компонентів поняття “професійна компетентність”. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | професіоналізація | uk_UA |
dc.subject | професійне становлення | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | професійне навчання | uk_UA |
dc.subject | аграрна освіта | uk_UA |
dc.title | Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171028-Текст статті-377783-1-10-20190621.pdf | 247,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.