Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, Роман-
dc.date.accessioned2022-06-06T11:47:14Z-
dc.date.available2022-06-06T11:47:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПопов, Роман. Розвиток автономності студентів закладів вищої освіти: валентно-фрактальний вимір розуміння проблеми / Р. Попов // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1613-
dc.description.abstractУ статті представлено структуру автономності студентів закладів вищої освіти як певне об’єднання фракталів, що сполучають складники та елементи складників. У структурі автономності студента існують декілька фракталів, кожен фрактал утворюється ітераційно (шляхом ітерації – шляхом повторного застосування), за певними векторами. Кожен із складників має свою вагу, цінність, яку називають валентністю.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectавтономність студентівuk_UA
dc.subjectструктура автономності студентівuk_UA
dc.subjectфракталuk_UA
dc.subjectвалентністьuk_UA
dc.titleРозвиток автономності студентів закладів вищої освіти: валентно-фрактальний вимір розуміння проблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171119-Текст статті-378019-1-10-20190623.pdf381,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.