Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSavchuk, Andrii-
dc.contributor.authorTsependa, Igor-
dc.date.accessioned2023-03-02T12:24:50Z-
dc.date.available2023-03-02T12:24:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSavchuk, Andrii Training of diplomatic staff in the Visegrad Group states (V4) (1991 - 2004): preconditions for formation = Підготовка дипломатичних кадрів у державах Вишеградської четвірки (1991 - 2004 рр.): передумови становлення / A. Savchuk, I. Tsependa // Східноєвропейський історичний вісник : [збірник] / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: В. Т. Борщевич, В. Марек, М. М. Вегеш та ін. ; гол. ред.: В. І. Ільницький ; відп. ред. М. Д. Галів]. – Дрогобич : [Посвіт], 2021. – Вип. 19uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1743-
dc.description.abstractМета дослідження полягає у розкритті передумов становлення та розвитку дипломатичних систем і підготовки дипломатичних кадрів у державах Вишеградської четвірки (V4) у 1991 – 2004 рр. Методологія дослідження. В основі методології дослідження лежать принципи історизму, об’єктивності, системності, науковості, а також використання загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний, історикосистемний) методів. Наукова новизна полягає у тому, що вперше в українські та зарубіжній науці розглянуто передумови становлення дипломатичних систем та підготовки дипломатичних кадрів у державах V4 (1991 – 2004 рр.) в органічній єдності, виокремлено групи зовнішніх та внутрішніх чинників, які впливали на ці процеси, проаналізовано особливості становлення та розвитку дипломатичних систем та підготовки відповідних фахівців у кожній з держав V4. Висновки. Виокремлені чинники, які впливали на формування та розвиток дипломатичних систем та підготовку дипломатичних кадрів у державах V4 (1991 – 2004 рр.), умовно згруповано в зовнішні (макрочинники: розпад Радянського Союзу, падіння Берлінської стіни, крах комуністичного режиму, набуття незалежності та суверенітету Польщею, Чехословаччиною, Угорщиною, організація дипломатичних служб цих держав, зміцнення власного іміджу на міжнародному рівні, участь держав у міжнародних структурах, міжнародна політика, освітні ініціативи ЄС тощо) та внутрішні (мезо- та мікрочинники: суспільно-політична ситуація в державах V4, розвиток дипломатичної служби, зовнішньополітичний курс держави, офіційна політика Вишеграду та Болонська система, національна освітня політика кожної з держав, належна нормативнозаконодавча база, розвиток вищої освіти у кожній з держав, освітні системи в Радянському Союзі і в Україні, де теж готувалися кадри фахівців з міжнародних відносин, іншомовна освіта як пріоритетна державна політика тощо). Ці групи детермінант взаємопов’язані і творять складну систему, що програмувала створення дипломатичних служб, розвиток дипломатичної освіти у державах V4uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectВишеградська четвірка,uk_UA
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.subjectУгорщинаuk_UA
dc.subjectСловаччинаuk_UA
dc.subjectЧехіяuk_UA
dc.titleTraining of diplomatic staff in the Visegrad Group states (V4) (1991 - 2004): preconditions for formationuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка дипломатичних кадрів у державах Вишеградської четвірки (1991 - 2004 рр.): передумови становленняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 19 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eehb_2021_19_19.pdf353,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.