Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1777
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hlibischuk, Mykola | - |
dc.contributor.author | Burkovska, Zoriana | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T08:33:14Z | - |
dc.date.available | 2023-03-09T08:33:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Hlibischuk, Mykola The Education System in Bukovyna during the First Postwar years (1919 – 1923) = Система освіти на Буковині у перші повоєнні роки (1919 - 1923) / M. Hlibischuk, Z. Burkovska // Східноєвропейський історичний вісник : [збірник] / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: В. Т. Борщевич, В. Марек, М. М. Вегеш та ін. ; гол. ред.: В. І. Ільницький ; відп. ред. М. Д. Галів]. – Дрогобич : [Посвіт], 2021. – Вип. 21 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1777 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – проаналізувати перетворення системи освіти Буковини упродовж 1918–1923 рр., коли цей край був приєднаний до складу Королівства Румунії. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових принципах (аналіз, синтез, індукція, дедукція), а також застосуванні спеціально-історичних методів (порівняльноісторичний тощо). Наукова новизна дослідження полягає у тому, щоб проаналізувати зміни освітньої царини на Буковини в перші повоєнні роки (1918 – 1923). Адже це був надзвичайно важливий період, коли румунська влада, приєднавши ці території до складу своєї держави, намагалася трансформувати освітню систему Буковини на свій лад. Висновок. Підбиваючи підсумки, зазначимо, що система освітніх закладів на Буковині у перші роки після Великої війни 1914 – 1918 рр. зазнала суттєвих змін. Румунська влада намагалася за допомогою заходів у царині освіти, з одного боку, адаптувати ці інститути до власних, які існували у Королівстві Румунія до початку Першої світової війни. З іншого, такими діями заручитися лояльністю та якомога швидше інтегрувати різні національні спільноти краю. Однак цими діями нова владна адміністрація лише спричиняла негативне ставлення цих етнічних громад як до таких кроків, так і до румунської влади загалом. Однак ці заходи представників румунської владної адміністрації слід оцінювати не лише з точки зору внутрішньополітичного життя Короліства Румунії, але й розглядати у ширшому центрально-східноєвропейському тогочасному контексті. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | Перша світова війна | uk_UA |
dc.subject | Буковина | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | Королівство Румунія | uk_UA |
dc.title | The Education System in Bukovyna during the First Postwar years (1919 – 1923) | uk_UA |
dc.title.alternative | Система освіти на Буковині у перші повоєнні роки (1919 - 1923) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 21 (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
eehb_2021_21_13.pdf | 332,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.