Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондрацька, Людмила-
dc.date.accessioned2023-03-17T08:48:21Z-
dc.date.available2023-03-17T08:48:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКондрацька, Людмила. Перформативна дидактика підготовки майбутнього вчителя мистецтва / Л. Кондрацька // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С.141-148.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869-
dc.description.abstractУ мистецькій педагогіці онтологічна проблема динамізму перформансу як провокативної практики знаходить сво вирішення у спробі дослідити еволюцію його деконструктивного естетичного поля, принципу гри зі смислами за рахунок зіткнення знаків, символів, значень, явищ та дій, який гарантує інтеракт присутності в ній розуміючого суб?єкта. Метою пропонованої статті постає обґрунтування педагогічної моделі здійснення перформером ментального вчинку – саморозкриття як субстанціного Я у процесі мисленного музикування (mental, inner play). Її сутність становить концепція перформативної дидактики, у якій перформанс постає не лише медіумом, а й освітнім жестом – методом і формою учіння. Вона реалізує екзистенційно-феноменологічну парадигму арт-педагогіки, навчання як мистецтва.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectарт-педагогікаuk_UA
dc.subjectстратегія креативної кластеризаціїuk_UA
dc.subjectекзистенційно-феноменологічна парадигмаuk_UA
dc.subjectконнективна теорія метафоричної інтерпретаціїмузикант-перформерuk_UA
dc.subjectментальний вчинокuk_UA
dc.titleПерформативна дидактика підготовки майбутнього вчителя мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф.-142-149.pdf560,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.