Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кондрацька, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T08:48:21Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T08:48:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кондрацька, Людмила. Перформативна дидактика підготовки майбутнього вчителя мистецтва / Л. Кондрацька // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С.141-148. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869 | - |
dc.description.abstract | У мистецькій педагогіці онтологічна проблема динамізму перформансу як провокативної практики знаходить сво вирішення у спробі дослідити еволюцію його деконструктивного естетичного поля, принципу гри зі смислами за рахунок зіткнення знаків, символів, значень, явищ та дій, який гарантує інтеракт присутності в ній розуміючого суб?єкта. Метою пропонованої статті постає обґрунтування педагогічної моделі здійснення перформером ментального вчинку – саморозкриття як субстанціного Я у процесі мисленного музикування (mental, inner play). Її сутність становить концепція перформативної дидактики, у якій перформанс постає не лише медіумом, а й освітнім жестом – методом і формою учіння. Вона реалізує екзистенційно-феноменологічну парадигму арт-педагогіки, навчання як мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | арт-педагогіка | uk_UA |
dc.subject | стратегія креативної кластеризації | uk_UA |
dc.subject | екзистенційно-феноменологічна парадигма | uk_UA |
dc.subject | коннективна теорія метафоричної інтерпретаціїмузикант-перформер | uk_UA |
dc.subject | ментальний вчинок | uk_UA |
dc.title | Перформативна дидактика підготовки майбутнього вчителя мистецтва | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник конф.-142-149.pdf | 560,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.