Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмащук, Зіновій-
dc.date.accessioned2023-03-21T08:45:51Z-
dc.date.available2023-03-21T08:45:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтельмащук, Зіновій. Теоретичні аспекти музичної підготовки майбутніх педагогів-хореографів у закладах вищої освіти / З. Стельмащук // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С. 256-260.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1907-
dc.description.abstractУ публікації розглянуто теоретичні аспекти музичної підготовки майбутніх педагогів хореографії, визначено, що такі дисципліни циклу фундаментальної підготовки, як: «Музичний інструмент», «Основи теорії музики», «Аналіз музичних форм», «Історія музики», »Основи диригування» створюють умови і сприяють якісній фаховій підготовці майбутніх педагогів-хореографів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагог хореографіїuk_UA
dc.subjectмузичний інструментuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмузична підготовкаuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти музичної підготовки майбутніх педагогів-хореографів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф.-257-261.pdf526,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.