Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСун, Яжу-
dc.contributor.authorБобик (Проців), Лілія-
dc.date.accessioned2023-03-21T09:28:35Z-
dc.date.available2023-03-21T09:28:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСун, Яжу. Розвиток музичної освіти в Китаї: філософський аспект / Я. Сун, (. Л. Бобик // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С. 270-274.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1910-
dc.description.abstractУ публікації висвітлюються філософські погляди Конфуція на роль та місце музичної освіти в житті суспільства та держави. У природніх здібностях людини за умови правильного виховання він вбачав основу для створення ідеальної особистості. Філософ стверджував, що люди мають різні можливості у навчанні. Відповідно до здібностей він розділяв людей на: народжених з природним розумом («синів неба»), людей з обмеженими природними здібностями («шляхетних чоловіків»), тих, які здобули знання шляхом наполегливого навчання, та людей, не здатних до осягнення знань (чернь). Учення Конфуція про значення людини як творця Прекрасного, Піднесеного та Повинного близьке нашому розумінню. А його ідеї про різнобічний розвиток особистості, погляд на навчання як процес самовдосконалення та духовне зростання – актуальні для сучасного етапу розвитку музичної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.subjectконфуціанствоuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectфілософські поглядиuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.titleРозвиток музичної освіти в Китаї: філософський аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф.-271-275.pdf527,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.