Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1910
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сун, Яжу | - |
dc.contributor.author | Бобик (Проців), Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-21T09:28:35Z | - |
dc.date.available | 2023-03-21T09:28:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сун, Яжу. Розвиток музичної освіти в Китаї: філософський аспект / Я. Сун, (. Л. Бобик // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С. 270-274. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1910 | - |
dc.description.abstract | У публікації висвітлюються філософські погляди Конфуція на роль та місце музичної освіти в житті суспільства та держави. У природніх здібностях людини за умови правильного виховання він вбачав основу для створення ідеальної особистості. Філософ стверджував, що люди мають різні можливості у навчанні. Відповідно до здібностей він розділяв людей на: народжених з природним розумом («синів неба»), людей з обмеженими природними здібностями («шляхетних чоловіків»), тих, які здобули знання шляхом наполегливого навчання, та людей, не здатних до осягнення знань (чернь). Учення Конфуція про значення людини як творця Прекрасного, Піднесеного та Повинного близьке нашому розумінню. А його ідеї про різнобічний розвиток особистості, погляд на навчання як процес самовдосконалення та духовне зростання – актуальні для сучасного етапу розвитку музичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | музична освіта | uk_UA |
dc.subject | конфуціанство | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | філософські погляди | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.title | Розвиток музичної освіти в Китаї: філософський аспект | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник конф.-271-275.pdf | 527,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.