Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧопик, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБиків, Сергій Миронович-
dc.date.accessioned2023-04-28T09:09:47Z-
dc.date.available2023-04-28T09:09:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧопик, Роман. Фізична підготовка молодших школярів засобами ігрового спрямування / Р. Чопик, С. Биків // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка, Рада молодих вчених ; [редкол.: М. П. Пантюк (гол. ред.), А. І. Душний, В. І. Ільницький та ін. ; ред.-упоряд.: М. П. Пантюк, А. І. Душний, В. І. Ільницький]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 58. Т. 2. - С. 377-383. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2027-
dc.description.abstractУ статті подано результати дослідження впливу засобів ігрового спрямування на рівень розвитку фізичних якостей учнів молодших класів. Метою роботи є представлення результатів розробки та обґрунтування методики розвитку фізичних якостей молодших школярів засобами ігрового спрямування. Для досягнення поставленої мети використовувалися теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури й емпіричних матеріалів наукового дослідження; педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Представлено результати розробки і теоретичного обґрунтування експериментальної методики розвитку фізичних якостей молодших школярів засобами ігрового спрямування. Авторська методика розроблена для дітей 9-10 років із урахуванням основних закономірностей розвитку фізичних якостей та теоретичних і методичних особливостей застосування рухливих ігор та елементів спортивних ігор у фізичному вихованні молодших школярів. Величини педагогічних впливів у розробленій методиці було обрано і застосовано відповідно до представлених в науковій літературі закономірностей. Однією із ключових особливостей експериментальної методики є використання в ролі засобів ігрового спрямування рухливих ігор та ігор з елементами футболу. Для перевірки ефективності авторської методики розвитку фізичних якостей молодших школярів проведено педагогічний експеримент. В експерименті брали участь діти 9-10 років, які навчалися у 4 класах. На початковій його стадії було сформовано дві групи досліджуваних учнів – контрольну групу (КГ) та експериментальну групу (ЕГ). В учасників обох груп до початку проведення експерименту встановлено відсутність достовірних відмінностей середньогрупових значень (р>0,05) за показниками фізичного розвитку і фізичної підготовленості. На основі порівняльного аналізу результатів експерименту встановлено достовірне збільшення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку у представників обох досліджуваних груп. При цьому на кінцевій стадії педагогічного експерименту нами виявлено незначну перевагу у представників ЕГ над однолітками з КГ, однак вказана відмінність не є достовірною (р>0,05).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВД Гельветикаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.subjectзасоби ігрового спрямуванняuk_UA
dc.titleФізична підготовка молодших школярів засобами ігрового спрямуванняuk_UA
dc.title.alternativePhysical training of junior pupils by means of game directionuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf606,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.