Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Світлана-
dc.contributor.authorНегура, Ірина-
dc.date.accessioned2023-05-18T07:06:33Z-
dc.date.available2023-05-18T07:06:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБіла, Світлана. Усні спогади як інструмент вивчення історії повсякденності у закладах середньої освіти / С. Біла, І. Негура. - 2021 // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2021. - Вип. 7/49 : Історія. - С. 184-205.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2172-
dc.description.abstractМетою дослідження є характеристика методичних засад оптимального застосування усних спогадів як інструмента для вивчення історії повсякдення у закладах середньої освіти. Методологія дослідження передбачає застосування принципу верифікації, методології застосування методу усної історії, загальнонаукових методів. Наукова новизна полягає у тому, що вперше охарактеризовано теоретико-методичні засади застосування усних спогадів в освітньому процесі. Висновки. Усні спогади очевидців подій є цінними джерелами для вивчення історії повсякдення новітнього періоду у закладах середньої освіти. Їх застосування в освітньому процесі доцільне з кількох причин. Дослідницькі проєкти, виконані за допомогою методу усної історії, формують позитивну мотивацію старшокласників до вивчення історії повсякдення і регіональної історії, розвивають у них певні дослідницькі та комунікативні навички. Зібрані школярами усні свідчення респондентів про побут, особливості праці та відпочинку, внутрішні переживання, емоції можуть слугувати для подальших наукових досліджень істориків-професіоналів. Водночас усні спогади не є об’єктивними й абсолютно достовірними і потребують особливих методологічних підходів, ретельної підготовки школярів, оволодіння ними методикою інтерв’ювання, детального подальшого аналізу та інтерпретації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметод усної історіїuk_UA
dc.subjectусні спогадиuk_UA
dc.subjectнаративне інтерв’юuk_UA
dc.subjectісторія повсякденняuk_UA
dc.titleУсні спогади як інструмент вивчення історії повсякденності у закладах середньої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 № 7/49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234420-Текст статті-544336-1-10-20210719.pdf632,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.