Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біла, Світлана | - |
dc.contributor.author | Лозинська, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-19T10:39:49Z | - |
dc.date.available | 2023-05-19T10:39:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Біла, Світлана. Методичні засади реалізації політики пам'яті при вивченні новітньої історії / С. Біла, І. Лозинська // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: В. Ільницький (гол. ред.), Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2020. - Вип. 4/46 : Історія. - С. 401-422. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2192 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження - з'ясувати оптимальні засоби, методичні прийоми реалізації політики пам'яті при вивченні новітньої історії України (при розгляді тем з історії рідного краю у хронологічних межах 1939-1959 рр.) саме як засобу виховання консолідованої толерантної нації. Методологія дослідження ґрунтується на принципах історизму, верифікації, використання загальнонаукових та спеціально-історичних методів. Наукова новизна полягає у тому, що вперше охарактеризовано теоретико-методичні засади реалізації політики пам'яті при розгляді тем з регіональної історії. Висновки. При дотриманні принципів об'єктивності, багатоперспективності, толерантності в учнів формується цілісний образ історичної пам'яті, який здатний об'єднувати український соціум, а не провокувати нові конфлікти. Важливими засадами реалізації державної політики пам'яті на уроках новітньої історії і під час організації позакласної краєзнавчої роботи у школі є критичний аналіз старшокласниками різноманітних джерел, самостійна дослідницька робота учнів з історичними документами, фотографіями, художньою літературою, пресою, творами кіномистецтва. Виконання школярами пошукових проєктів, написання есе, створення мультимедійних презентацій, присвячених історії окремих родин забезпечить реалізацію політики пам'яті як на регіональному, так і на загально-державному рівні. Об'єктивна, багаторакурсна та виважена мікроісторія генерує цілісну спільну канву історії української нації. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | новітня історія | uk_UA |
dc.subject | політика пам'яті | uk_UA |
dc.subject | метод усної історії | uk_UA |
dc.subject | метод проектів | uk_UA |
dc.subject | фотографії | uk_UA |
dc.title | Методичні засади реалізації політики пам'яті при вивченні новітньої історії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020 № 4/46 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
215313-Текст статті-491345-1-10-20201124.pdf | 874,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.