Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галян, Олена | - |
dc.contributor.author | Борисенко, Зоряна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T08:14:10Z | - |
dc.date.available | 2023-06-07T08:14:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Галян, Олена. Практична підготовка майбутніх психологів: як забезпечити набуття професійних компетенцій / О. Галян, З. Борисенко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 9-21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2275 | - |
dc.description.abstract | Мета статті полягає у розкритті науково-прикладних питань організації та змісту виробничої практики як компоненти підготовки студентів-психологів до здійснення професійної діяльності. У статті виробнича практика постала складовою освітнього процесу, практико-спрямованим елементом набуття професійних компетентностей та середовищем формування ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності. Основні узагальнення зроблено на основі використання таких методів: аналіз продуктів діяльності (звіти з практики); спостереження за роботою студентів під час реалізації професійних функцій на базах практики; проєктування чинників успішності та критеріїв якості процесу набуття студентами професійних компетентностей; аналіз запитів студентів до керівника-консультанта з проблемних питань виконання завдань, передбачених змістом практики; професійного самовизначення з огляду на «занурення» в професію. Отримані результати засвідчили: змістовий аспект програми практики визначається потребою об?єктивації знаннєвого компонента підготовки студентів у практичних уміннях розв?язувати завдання професійної діяльності; логіка етапності у конструюванні їх діяльності під час апробації психотехнологій надання психологічної допомоги найоптимальніше узгоджується з логікою пропрацювання проблем клієнта та його запиту, формулювання завдань уможливлює їх виконання на індивідуально-творчому та особистісно-діяльнісному рівнях. Визнано залежність змістово-процесного контексту завдань виробничої практики та якісних показників професійної ідентифікації і адаптації здобувачів до нової соціальної ролі – психолога. З-поміж них: професіоналізація мислення, особистісно-ціннісне ставлення до професійної діяльності, актуалізація особистісних ресурсів опановування професійними компетентностями, інтеграція особистісних і професійних якостей, здатність до саморефлексії, мотивація до саморозвитку в професії. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійна адаптація | uk_UA |
dc.subject | виробнича практика | uk_UA |
dc.subject | якість практичної підготовки | uk_UA |
dc.subject | готовність до професійної діяльності | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | особистісна цінність професійної діяльності | uk_UA |
dc.title | Практична підготовка майбутніх психологів: як забезпечити набуття професійних компетенцій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
229340-Текст статті-523989-1-10-20210424.pdf | 597,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.