Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлинська, Марія-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:17:58Z-
dc.date.available2023-06-07T08:17:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГлинська, Марія. Аналіз готовності педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. Глинська // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 22-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2276-
dc.description.abstractУ статті аналізується готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Наголошується на тому, що в контексті освітніх реформ гостро постало питання про доцільність запровадження інклюзивного навчання. Це передбачає отримання освіти дітьми з обмеженими можливостями здоров'я (ОМЗ) в школах і дитячих садах загального типу – спільно з однолітками, які розвиваються нормально. Відповідно до змісту сучасної вітчизняної моделі освіти, передбачається, що кількість осіб з ОМЗ, які отримують освітні послуги в масових закладах, збільшуватиметься. Водночас, відповідно до національної стратегії дій в інтересах дітей, планується зниження кількості числа дітей з інвалідністю та дітей з ОМЗ, що залишилися з об'єктивних причин поза системою освіти. Відповідно це ставить нові вимоги до педагогів, вимагає розширення їх функціональних обов'язків, зміни професійно значущих і особистісних характеристик. Сучасне суспільство ставить до педагогів нові вимоги – готовність і здатність вчити всіх без винятку дітей, незалежно від їх нахилів, здібностей, обмежених можливостей. При цьому широке залучення нової категорії дітей до дитячих садків і загальноосвітніх шкіл спричинило зміни умов праці педагога. Значно розширився спектр педагогічних інтересів вчителів, виник соціальний запит на оновлення змістової сторони професійної підготовки, що включає питання інклюзивної освіти. У результаті проведеного емпіричного дослідження встановлено переважно середній, а також низький рівень готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти. Респонденти демонструють інтерес до проблем навчання і виховання дітей з ОМЗ спільно з їх здоровими однолітками, але готовність працювати у таких умовах проявляють незначна кількість педагогів. Причина цього – відсутність спеціальних знань про особливості розвитку учнів з ОМЗ, їхні особливі освітні потреби і темпи просування в освітньому процесі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectобмежені можливості здоров'я (ОМЗ)uk_UA
dc.subjectдіти з інвалідністюuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleАналіз готовності педагогів до роботи в умовах інклюзивної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229342-Текст статті-523990-1-10-20210424.pdf613,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.