Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаєвич, Світлана-
dc.date.accessioned2023-06-07T09:59:56Z-
dc.date.available2023-06-07T09:59:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІсаєвич, Світлана. Професійна компетентність майбутніх психологів щодо профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки / С. Ісаєвич // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - C. 67-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2279-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу теоретичного аналізу проблеми професійної компетентності майбутніх психологів щодо профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки. Завдяки визначенням різних наукових підходів, виявлено психологічні особливості та специфіку зазначеного явища. Компетентність майбутніх фахівців щодо профілактичної діяльності – категорія поліфункціональна, має кількарівневу структуру (фахові знання й уміння, ціннісні орієнтації, ставлення до професійної діяльності (мотивація) і здатність її удосконалювати, результативність праці тощо), характеризує особистість як суб'єкта певного виду діяльності й забезпечує досягнення успіху. Запропоновано комплексний підхід до проблеми змісту професійної підготовки психологів щодо профілактики труднощів особистісного формування молодших школярів з невротичними ознаками. Припущено, що формування професійної компетентності майбутніх психологів в інноваційних умовах вищої професійної освіти буде успішним, якщо застосувати міждисциплінарний підхід до означеної проблеми. Для цього слід залучити прогресивні дослідження психології, медицини, пропедевтики, педагогіки, соціології тощо. Нами представлено результати емпіричного дослідження когнітивного компонента готовності студентів-психологів до профілактичної діяльності та визначено рівні готовності майбутніх психологів щодо профілактичної роботи – репродуктивний (низький), репродуктивно-продуктивний (нижче середнього), продуктивний (вище середнього) та творчий (високий). Визначено найважливіші умови щодо підготовки майбутніх психологів до профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки. Виділено певні чинники формування професійної компетентності майбутніх психологів щодо профілактичної діяльності.дисциплінарний підхід; когнітивний компонент готовностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкогнітивний компонент готовностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпсихопрофілактикаuk_UA
dc.subjectдитячі неврозиuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.titleПрофесійна компетентність майбутніх психологів щодо профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознакиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229346-Текст статті-523993-1-10-20210424.pdf585,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.