Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/227
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чопик, Роман Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T13:14:44Z | - |
dc.date.available | 2021-10-11T13:14:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Чопик Р. В. Готовність студентів до освітнього процесу в умовах карантину з використанням технологій дистанційного навчання / Р. В. Чопик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. Вип. 6К (135). - С.197-202. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/227 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі дослідження готовності студентів до освітнього процесу в умовах карантину з використанням технологій дистанційного навчання. Мета дослідження: вивчення ступеня готовності студентів до дистанційного навчання та виявлення основних бар’єрів у організації освітнього процесу в умовах карантину. Для виконання завдань дослідження застосовувалися теоретичні та емпіричні методи. З допомогою діалектичного методу встановлено взаємозв’язок якості вищої освіти і готовністю та мотивацією студентів до освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. На основі методу порівняння здійснено розподіл значущості бар’єрів, які виникають в студентів під час організації освітнього процесу в умовах карантину. Емпіричне дослідження було проведено методом анонімного опитування з використанням додатку Google Forms. В опитуванні брали участь студенти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка спеціальностей 014 «Середня освіта (Фізична культура)» і 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Опитування проведено у два етапи: на першому у травні 2020 року участь взяв 151 респондент;на другому в грудні 2020 року – 105 студентів. Підтверджено наявність бар’єрів, які ускладнюють можливості студентів щодо участі в освітньому процесі в умовах карантину з використанням технологій дистанційного навчання. Встановлено, що якісний Інтернет вдома, який є однією із обов’язкових передумов налагодження синхронної взаємодії здобувача освіти із викладачем, має лише приблизно половина студентів: 43,7% опитаних у ІІ семестрі 2019/2020 н.р., 55,2% – у І семестрі 2020/2021 н.р.. Основним пристроєм, що забезпечує зв’язок під час дистанційного навчання, для переважної більшістю студентів є мобільний телефон: 52,7% респондентів у ІІ семестрі 2019/2020 н.р., 58,9% – у І семестрі 2020/2021 н.р.. Доведено, що безперешкодний доступ до телекомунікаційних пристроїв синхронного зв’язку із якісним Інтернетом є одним із основних бар’єрів для участі студентів в освітньому процесі в умовах карантину з використанням технологій дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | бар’єри | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | Інтернет | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Готовність студентів до освітнього процесу в умовах карантину з використанням технологій дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chopyk_47_21.pdf | 3,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.