Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2284
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шелег, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T10:40:31Z | - |
dc.date.available | 2023-06-07T10:40:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шелег, Тетяна. Психологічні особливості роботи з притчею на заняттях з іноземної мови / Т. Шелег // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 131-145. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2284 | - |
dc.description.abstract | Проблема емоційної грамотності особистості у сучасному світі спонукає до пошуків ефективних шляхів її розв'язання. Важлива роль у розвитку емоційного інтелекту відводиться освітньому процесу, оскільки під час нього студенти навчаються долати перешкоди, які заважають їх успішній діяльності та самореалізації, розпізнавати свої почуття та інших людей. Згідно з дослідженнями, інтегрування емоційної складової в освітній процес, а саме у навчання іноземної мови, дає змогу не лише досягти навчальної мети, а й сприяє розвитку емоційної сфери студента. Зазначається, що позитивні емоції підсилюють мотивацію, запам'ятовування та впливають на психологічний стан студента. Так реалізується принцип кордомедійності: інформація, яка проходить через серце, із залученням почуттів та емоцій, ефективно засвоюється людиною. Тож інтегрування емоцій як позитивних, так і негативних, до процесу вивчення іноземної мови вбачається доречним та виправданим для розвитку пізнавальної і емоційної сфери студентів. Інтенсифікація позитивних емоцій на заняттях сприяє зниженню тривожності, безнадії, нудьги, гніву, послаблюючи дію механізмів психологічного захисту, що є характерними для тих, хто вивчає іноземну мову. Обґрунтовується доцільність використання притчі як методу психологічного впливу на емоційний стан студентів під час занять з іноземної мови, аналізуються психологічні особливості роботи з нею. Притча має велику цінність завдяки своєму обсягу, лексичному та граматичному матеріалу, метафоричному значенню та глибокому психологічному сенсу, що полегшує студентам аналіз власних емоцій, думок, сприяє трансформації поглядів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | кордомедійність | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | притча | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості роботи з притчею на заняттях з іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Книга | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
229353-Текст статті-523999-1-10-20210424.pdf | 741,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.