Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелег, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-06-07T10:40:31Z-
dc.date.available2023-06-07T10:40:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШелег, Тетяна. Психологічні особливості роботи з притчею на заняттях з іноземної мови / Т. Шелег // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 131-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2284-
dc.description.abstractПроблема емоційної грамотності особистості у сучасному світі спонукає до пошуків ефективних шляхів її розв'язання. Важлива роль у розвитку емоційного інтелекту відводиться освітньому процесу, оскільки під час нього студенти навчаються долати перешкоди, які заважають їх успішній діяльності та самореалізації, розпізнавати свої почуття та інших людей. Згідно з дослідженнями, інтегрування емоційної складової в освітній процес, а саме у навчання іноземної мови, дає змогу не лише досягти навчальної мети, а й сприяє розвитку емоційної сфери студента. Зазначається, що позитивні емоції підсилюють мотивацію, запам'ятовування та впливають на психологічний стан студента. Так реалізується принцип кордомедійності: інформація, яка проходить через серце, із залученням почуттів та емоцій, ефективно засвоюється людиною. Тож інтегрування емоцій як позитивних, так і негативних, до процесу вивчення іноземної мови вбачається доречним та виправданим для розвитку пізнавальної і емоційної сфери студентів. Інтенсифікація позитивних емоцій на заняттях сприяє зниженню тривожності, безнадії, нудьги, гніву, послаблюючи дію механізмів психологічного захисту, що є характерними для тих, хто вивчає іноземну мову. Обґрунтовується доцільність використання притчі як методу психологічного впливу на емоційний стан студентів під час занять з іноземної мови, аналізуються психологічні особливості роботи з нею. Притча має велику цінність завдяки своєму обсягу, лексичному та граматичному матеріалу, метафоричному значенню та глибокому психологічному сенсу, що полегшує студентам аналіз власних емоцій, думок, сприяє трансформації поглядів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectкордомедійністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectпритчаuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості роботи з притчею на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229353-Текст статті-523999-1-10-20210424.pdf741,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.