Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтович, Оксана-
dc.contributor.authorВойтович, Ігор-
dc.contributor.authorБілецький, В’ячеслав-
dc.date.accessioned2023-09-07T08:37:00Z-
dc.date.available2023-09-07T08:37:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВойтович, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до використання проектної технології в освітньому процесі / О. Войтович, І. Войтович, В. Білецький // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 18-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403-
dc.description.abstractУ статті визначено етапи впровадження проектних технологій в процесі підготов-ки майбутніх учителів: пошуковий, аналітичний, практичний, презентаційний та контрольний, поетапне виконання яких забезпечує ефективність виконання проекту. Здійснено аналіз вимог щодо реалізації проектної технології в освітньому процесі підготовки майбутніх учителів, що характеризуються наявністю значущої проблеми та практичністю отриманих результатів, самостійною освітньою діяльністю, чітким структуруванням змісту проекту, обов’язковим представленням результатів роботи. Досліджено види проектів, які ефективно реалізовують-ся в освітньому процесі підготовки майбутніх вчителів, а саме: за видом освітньої діяльності, за предметно-змістовим напрямком, за кількістю учасників, за тривалістю виконання.В ході підготовки майбутніх учителів нами здобуто успішний досвід реалізації проектної тех-нології. З цією метою удосконалено зміст навчальної дисципліни «Методика навчання (за фахом)» шляхом введення практичного заняття «Методика застосування проектних технологій навчання», завдання якого передбачали б виконання певного навчального проек-ту. Тематика запропонованих проектів перекликалася із тематикою навчальних проектів, що пропонуються в навчальній програмі конкретного предмету закладу середньої освіти. Це дало змогу залучити майбутніх учителів до проектної діяльності та самостійно реалізувати навчальний проект, який передбачено в програмі навчального предмету, проаналізувати мож-ливі проблемні моменти під час виконання його учнями.Зроблено висновки, що впровадження проектних технологій спричиняє певні проблеми: недостатній для виконання проекту рівень теоретичних знань і практичних умінь з дисциплі-ни; нерозуміння учасниками проекту мети та завдання, що унеможливлює його якісне вико-нання; недостатня мотивація деяких учасників освітнього процесу щодо виконання такого виду діяльності; ускладненість досягнення мети проекту через недостатній рівень матері-ально-технічної бази закладу. Також встановлено, що реалізація даної технології має певні переваги: стимулює здобувачів освіти до освітньої діяльності дослідницького характеру щодо вирішення практично значущих професійних проблем, посилює їхню мотивацію до роботи на занятті, активізує їх самостійну роботу, зокрема навчає самостійно бачити та вирішувати проблему, приймати рішення, прогнозувати результати прийнятих рішень та їх наслідки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпроектні технологіїuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до використання проектної технології в освітньому процесіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
349-Текст статті-876-1-10-20220831.pdf345,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.