Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волобуєв, Владислав | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T10:10:59Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T10:10:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Волобуєв, Владислав. Критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління / В. Волобуєв // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 24-30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі професійної підготовки офіцерів-прикордонників тактичного рівня військової освіти. Метою статті є здійснення вибірково-аспектного ана-лізу наукової літератури з представленої проблеми удосконалення педагогічної діагностики сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління. Автор довів актуальність запропонованої у статті проблеми: зміст професій-ної підготовки майбутніх офіцерських кадрів Державної прикордонної служби України пови-нен ураховувати кращий світовий досвід фахової підготовки представників сектору безпеки та оборони, зміни у сучасній світовій спільноті й водночас – євроінтеграційний вектор. Одним зі шляхів забезпечення якісної професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників тактичного рівня військової освіти є підвищення рівня їхньої професійної готовності. Кон-кретизовано критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбут-ніх офіцерів-прикордонників до проектного управління: мотиваційний критерій – професійна спрямованість та мотивація офіцера до реалізації проектного управління, до удосконалення професійних якостей, реформування професійного середовища, інтерес до професійної діяль-ності тощо; інформаційний критерій – комплекс знань щодо професійної діяльності (зміст та специфіка проектного підходу у прикордонній службі, специфіка прикордонного відомства, тактика служби, знання нормативно-правової бази, відомчих документів); результативний критерій – представлений вміннями та навичками курсантів-прикордонників, важливих для здійснення проектного управління, тобто це використання знань з сукупності навчальних дисциплін у вирішенні завдань охорони державного кордону. Уточнено рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління: висо-кий, середній, низький.Сформульовано висновки проведеного дослідження та перспективи подальших наукових пошуків (з’ясування педагогічних умов формування зазначеної компетентності, а також зміс-ту методичних рекомендацій науково-педагогічним працівникам щодо її формування) | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | показник | uk_UA |
dc.subject | рівень | uk_UA |
dc.subject | офіцери-прикордонники | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | проектне управління | uk_UA |
dc.subject | критерій | uk_UA |
dc.title | Критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
350-Текст статті-878-1-10-20220831.pdf | 306,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.