Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2407
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резунова, Олена | - |
dc.contributor.author | Передерій, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T11:42:31Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T11:42:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Резунова, Олена. Програма інноваційного освітнього проєкту з формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки / О. Резунова, О. Передерій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 42-48. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2407 | - |
dc.description.abstract | Соціальні трансформації третього десятиріччя ХХІ ст. призвели до потреби сучасного суспільства в індивідах, які здатні досягати поставлених цілей з найменшими затратами часу і ресурсів, бути успішними у різних видах діяльності, мати розвинені навички саморегуляції, самопідтримки та самоконтролю. Авторками статті робиться спроба довести, що впровадження інноваційних освітніх проектів в навчально-виховний процес закладів освіти сприятиме реформації системи освіти та покращенню якості освітнього процесу. У дослідження зазначено, що педагогічна система «Вальдорфська школа» створює спри-ятливі умови для цілісного формування та самоформування особистості та збереження фізичного, психічного та духовного здоров’я дитини. В статті доведено актуальність розробленого інноваційного освітнього проєкту, зазна-чено його мету, гіпотезу, етапи, завдання та методи. Визначено основні принципи реалізації проєкту, а саме: гуманістична спрямованість освіт-нього процесу; педоцентризм; цілісне охоплення природи людини; вікова; різнобічності і гар-монійності; залучення почуттєвого переживання; поєднання соціального та індивідуального; поваги до дитини.Основними етапами реалізації просту є: організаційно-підготовчий; концептуально-діа-гностичний; формувальний; узагальнювальний.Охарактеризовано, що наукова новизна та теоретичне значення результатів проєктубуде полягати в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки, а саме: концептуалізації формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки(перша умова); моделю-вання формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки(друга умова); технологізації формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки (третя умова). | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | uk_UA |
dc.subject | інноваційний освітній проект | uk_UA |
dc.subject | суб’єкти освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | самоефективність | uk_UA |
dc.title | Програма інноваційного освітнього проєкту з формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
353-Текст статті-884-1-10-20220831.pdf | 322,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.