Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2408
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слюсаренко, Ніна | - |
dc.contributor.author | Сотер, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T11:47:10Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T11:47:10Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Слюсаренко, Ніна. Цифровізація іншомовної підготовки у закладах вищої освіти України / Н. Слюсаренко, М. Сотер // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 48-56. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2408 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено трактування поняття «цифровізація іншомовної під-готовки здобувачів технічних закладів вищої освіти», яке розглядається як складний процес формування засобами іноземної мови із активним залученням цифрових ресурсів здатності майбутніх фахівців технічних галузей здійснювати високоефективне взаєморозуміння і взає-модію з іноземними співрозмовниками (в Україні і закордоном), як для особистих, так і профе-сійних цілей, в усній і письмових формах; можливості аналізувати й використовувати різно-го роду науково-технічну інформацію, яка представлена в англомовних джерелах відповідних галузей, задля її подальшого застосування у професійній діяльності; здатності користува-тись різного роду електронними словниками (друкованими та електронними) тощо.Виокремлено дієві інструменти, які дозволяють інтенсифікувати процес цифровізації іншо-мовної підготовки: системи управління навчанням (Learning Management Systems); синхронні (syn-chronous tools) та асинхронні засоби (asynchronous tools); цифрові засоби діагностування резуль-татівнавчальної діяльності й встановлення зворотного зв’язку; віртуальна реальність та ін.Акцентовано, що оптимізація процесу іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти через залучення цифрових ресурсів дозволить комплексно реалізувати когнітивний, комуніка-тивний, цифровий, мотиваційний, культурний, соціокультурний, творчий, креативно-іннова-ційний потенціал особистості, що сприятиме формуванню у здобувачів активної життєвої позиції, забезпечить їх успішну соціалізацію і професіоналізацію та підвищить конкуренто-спроможність на глобалізованому ринку праці.Схарактеризовано переваги імплементації цифрових ресурсів у процес іншомовної підго-товки здобувачів технічних закладів вищої освіти України. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | цифровізація іншомовної підготовки у технічних закладах вищої освіти України | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | іншомовна підготовка | uk_UA |
dc.subject | цифровізація іншомовної підготовки | uk_UA |
dc.title | Цифровізація іншомовної підготовки у закладах вищої освіти України | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
354-Текст статті-886-1-10-20220831.pdf | 324,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.