Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепіль, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T11:54:23Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T11:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Чепіль, Марія. Безпека життєдіяльності вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогодення / М. Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 56-63. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано зміст понять «безпека», «безпека людини», окрес-лено фактори впливу на забезпечення особистої безпеки вихователів. Безпека людини є базо-вою потребою індивіда у процесі його життєдіяльності. Особиста безпека є найважливішою соціальною цінністю, передбачає створення безпечних умов педагогічної діяльності вихова-теля. Проблеми безпеки життєдіяльності та особистої безпеки посилились у зв’язку з екс-тремальними ситуаціями, змінами у житті суспільства, пандемією, війною, які викликають невизначеність і непередбачуваність майбутнього, тривожність і стреси.Представлено результати проведеного дослідження серед вихователів закладів дошкільної осві-ти Львівщини щодо їхнього ставлення (значною мірою, невеликою мірою, не є загрозою) до факторів впливу на особисту безпеку в умовах сьогодення. Акцентовано увагу на факторах, які становлять загрозу безпеці людини і держави: військове вторгнення зі сходу, тероризм, забруднення навколиш-нього середовища, економічна, політична, демографічна криза, обмеження громадянських свобод і демократії та ін. Загрозою безпеки для педагогічних працівників є фізичні чинники і психологічні небезпеки. Найбільш безпечно вони почувається у своїй родині, серед рідних. Менш безпечно – серед друзів. Вихователям важливо, щоб відновлення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти, створення безпечних умов для їхньої діяльності відповідало техногенній, природній та воєнній ситу-ації у регіоні. Виокремлено основні напрями діяльності вихователів в умовах воєнного стану (ство-рення належних умов для безпечної життєдіяльності, організації освітнього процесу; забезпечення психолого-педагогічного супроводу вихованців; надання методичної допомоги та психологічної під-тримки вихователям; допомога батькам, які опинилися у скрутній ситуації та ін.). Пріоритетним завданням закладу дошкільної освіти є особиста безпека працівника, безпека вихованців | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | безпека | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | безпека людини | uk_UA |
dc.subject | особиста безпека | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Безпека життєдіяльності вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогодення | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
355-Текст статті-888-1-10-20220831.pdf | 315,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.