Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепіль, Марія-
dc.date.accessioned2023-09-07T11:54:23Z-
dc.date.available2023-09-07T11:54:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧепіль, Марія. Безпека життєдіяльності вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогодення / М. Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 56-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2409-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано зміст понять «безпека», «безпека людини», окрес-лено фактори впливу на забезпечення особистої безпеки вихователів. Безпека людини є базо-вою потребою індивіда у процесі його життєдіяльності. Особиста безпека є найважливішою соціальною цінністю, передбачає створення безпечних умов педагогічної діяльності вихова-теля. Проблеми безпеки життєдіяльності та особистої безпеки посилились у зв’язку з екс-тремальними ситуаціями, змінами у житті суспільства, пандемією, війною, які викликають невизначеність і непередбачуваність майбутнього, тривожність і стреси.Представлено результати проведеного дослідження серед вихователів закладів дошкільної осві-ти Львівщини щодо їхнього ставлення (значною мірою, невеликою мірою, не є загрозою) до факторів впливу на особисту безпеку в умовах сьогодення. Акцентовано увагу на факторах, які становлять загрозу безпеці людини і держави: військове вторгнення зі сходу, тероризм, забруднення навколиш-нього середовища, економічна, політична, демографічна криза, обмеження громадянських свобод і демократії та ін. Загрозою безпеки для педагогічних працівників є фізичні чинники і психологічні небезпеки. Найбільш безпечно вони почувається у своїй родині, серед рідних. Менш безпечно – серед друзів. Вихователям важливо, щоб відновлення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти, створення безпечних умов для їхньої діяльності відповідало техногенній, природній та воєнній ситу-ації у регіоні. Виокремлено основні напрями діяльності вихователів в умовах воєнного стану (ство-рення належних умов для безпечної життєдіяльності, організації освітнього процесу; забезпечення психолого-педагогічного супроводу вихованців; надання методичної допомоги та психологічної під-тримки вихователям; допомога батькам, які опинилися у скрутній ситуації та ін.). Пріоритетним завданням закладу дошкільної освіти є особиста безпека працівника, безпека вихованцівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectбезпека людиниuk_UA
dc.subjectособиста безпекаuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleБезпека життєдіяльності вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогоденняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
355-Текст статті-888-1-10-20220831.pdf315,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.