Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/240
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зварич, Ірина | - |
dc.contributor.author | Марушкевич, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T09:40:32Z | - |
dc.date.available | 2021-12-06T09:40:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Зварич, Ірина. Вимірювання якості освіти: американський досвід / І. Зварич, А. Марушкевич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 12-21. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4634 | - |
dc.identifier.issn | 2617-0825 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/240 | - |
dc.description.abstract | У статті зосереджено увагу на вимірюванні якості освіти та акредитації вищих навчальних закладів США, аналізі освітньої діяльності американських вишів, висвітленні показників акредитації та освітньої діяльності вищих закладів освіти США, використанні цих показників у процесі оцінювання якості освіти в американських вишах, розкритті сутності вимірювання якості освіти шляхом “доданої вартості” на основі досліджень американських учених, врахування американського досвіду у вищих навчальних закладах України. Реформування вищої освіти США обумовлене певними процесами конкурентоспроможності, ринкової спрямованості, тенденцією до формування єдиного освітнього простору. Американська система вищої освіти інтегрувала все краще у сфері освіти інших держав і таким чином допомогла країні подолати кризи, певною мірою вирішити проблеми расової дискримінації, безробіття, бідності, поліпшити становище жінок, інвалідів, національних меншин. Історичні події, соціально-економічні перетворення, прагнення бути лідером на світовому ринку відповідно вплинули на розвиток вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | акредитація | uk_UA |
dc.subject | вимірювання | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | вчителі і викладачі | uk_UA |
dc.subject | якість освіти і обслуговування освіти | uk_UA |
dc.subject | реформа | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | предмет | uk_UA |
dc.subject | прогрес | uk_UA |
dc.subject | сучасний розвиток | uk_UA |
dc.subject | рівень | uk_UA |
dc.title | THE MEASUREMENT OF EDUCATION QUALITY: АMERICAN EXPERIENCE | uk_UA |
dc.title.alternative | Вимірювання якості освіти: американський досвід | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126378-Текст статті-269927-1-10-20180319.pdf | 292,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.