Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Ольга-
dc.date.accessioned2023-09-07T11:58:37Z-
dc.date.available2023-09-07T11:58:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯщук, Ольга. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців: з’ясувально-сутнісний контекст / О. Ящук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 63-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410-
dc.description.abstractУ теоретичній статті досліджено аспекти науково-педагогічного дискурсу щодо іншомовної підготовки майбутніх фахівців як складника університетської освітньої діяльності. Наголошено на чинниках затребуваності сучасних фахівців, готових до здійснення ефективної іншомовної комунікативної діяльності в реаліях сьогодення. Окреслено дискусійну площину міри необхідності володіння іноземними мовами як в суто професійному середовищі, так і в загальних ситуаціях іншомовної комунікації. Обгрунтовано необхідність чіткішого й прозорішого витлумачення сутності іншомовної підготовки в педагогічній теорії. Висвіт-лено погляд на доцільність розмежування понять «навчання» і «підготовка» в опануванні іноземних мов здобувачами вищої освіти. З’ясовано, що в традиційному розумінні навчанню властивий переважним чином когнітивно-рецептивний характер здійснення діяльності, а під-готовка прояснює змістово-діяльнісні межі з огляду на конкретизацію мети набуття суми знань, навичок, умінь у вимірі їх активного використання і практичної реалізації в професійній сфері. Наголошено на міжкультурному чиннику, що в сучасних реаліях міжнародної взаємодії в різних виявах зумовлює змістове наповнення іншомовної підготовки. Аргументовано тезу про доцільність співвіднесення з іншомовною підготовкою університетської навчально-освіт-ньої діяльності з оволодіння іноземними мовами в контексті подальшої реалізації набутого знаннєво-комунікативного потенціалу в опанованій професії. Проаналізовано окремі аспекти опитування студентів, майбутніх фахівців щодо розуміння ними сутності іншомовної під-готовки. Установлено необхідність ґрунтовнішого підходу здобувачів до усвідомлення іншо-мовної підготовки як комплексного навчально-освітнього складника, що є вагомим чинником професійної компетентності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійнийuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectкомунікативнийuk_UA
dc.titleІншомовна підготовка майбутніх фахівців: з’ясувально-сутнісний контекстuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
356-Текст статті-890-1-10-20220831.pdf348,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.