Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ящук, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T11:58:37Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T11:58:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ящук, Ольга. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців: з’ясувально-сутнісний контекст / О. Ящук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 63-71. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2410 | - |
dc.description.abstract | У теоретичній статті досліджено аспекти науково-педагогічного дискурсу щодо іншомовної підготовки майбутніх фахівців як складника університетської освітньої діяльності. Наголошено на чинниках затребуваності сучасних фахівців, готових до здійснення ефективної іншомовної комунікативної діяльності в реаліях сьогодення. Окреслено дискусійну площину міри необхідності володіння іноземними мовами як в суто професійному середовищі, так і в загальних ситуаціях іншомовної комунікації. Обгрунтовано необхідність чіткішого й прозорішого витлумачення сутності іншомовної підготовки в педагогічній теорії. Висвіт-лено погляд на доцільність розмежування понять «навчання» і «підготовка» в опануванні іноземних мов здобувачами вищої освіти. З’ясовано, що в традиційному розумінні навчанню властивий переважним чином когнітивно-рецептивний характер здійснення діяльності, а під-готовка прояснює змістово-діяльнісні межі з огляду на конкретизацію мети набуття суми знань, навичок, умінь у вимірі їх активного використання і практичної реалізації в професійній сфері. Наголошено на міжкультурному чиннику, що в сучасних реаліях міжнародної взаємодії в різних виявах зумовлює змістове наповнення іншомовної підготовки. Аргументовано тезу про доцільність співвіднесення з іншомовною підготовкою університетської навчально-освіт-ньої діяльності з оволодіння іноземними мовами в контексті подальшої реалізації набутого знаннєво-комунікативного потенціалу в опанованій професії. Проаналізовано окремі аспекти опитування студентів, майбутніх фахівців щодо розуміння ними сутності іншомовної під-готовки. Установлено необхідність ґрунтовнішого підходу здобувачів до усвідомлення іншо-мовної підготовки як комплексного навчально-освітнього складника, що є вагомим чинником професійної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійний | uk_UA |
dc.subject | іншомовна підготовка | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | поняття | uk_UA |
dc.subject | комунікативний | uk_UA |
dc.title | Іншомовна підготовка майбутніх фахівців: з’ясувально-сутнісний контекст | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
356-Текст статті-890-1-10-20220831.pdf | 348,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.