Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2411
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галатюк, Михайло | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T11:24:06Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T11:24:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Галатюк, Михайло. Модель спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 9-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2411 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано структурно-логічну модель спортивної культури май-бутніх фахівців фізичного виховання. Модель спортивної культури є результатом теоретич-ного аналізу цілеспрямованої спортивно-орієнтованої підготовки студентів у закладах вищої освіти.Завдання статті – проаналізувати основні компоненти спортивної культури і зв’язки між ними. Для вирішення відзначеного завдання застосовано системний підхід як метод наукового дослідження.Модель спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання складається з п’яти окремих компонентів. Усі компоненти моделі спортивної культури взаємопов’язані між собою. Компоненти моделі спортивної культури – це не лише окремі частини цілого. Кожен компо-нент спортивної культури має своє змістове наповнення, свою функцію, ознаки та “морфоло-гію”. Автором детально описаний зміст кожного компонента спортивної культури майбут-ніх фахівців фізичного виховання. Аналіз моделі спортивної культури розпочато з мотиваційно-смислового компонента. Цей компонент відображає мотивацію і ціннісно-смислову орієнтацію студентів. Від рівня роз-витку мотиваційно-смислового компонента залежить саморегуляція і успішність навчально-тренувальної, а також змагальної діяльності майбутніх фахівців.Один із компонентів моделі спортивної культури – акумуляційно-рефлексивний (результа-тивний). Цей компонент ми вважаємо основним. Його розвиток можливий за умови учас-ті майбутніх фахівців у спортивних змаганнях. Результативний компонент асоціюється з досвідом (успішним або неуспішним), який набуває студент у процесі підготовки до змагань та участі в них. Процес набуття досвіду передбачає постійне нагромадження (акумуляцію) знань, умінь, навичок і удосконалення спортивної майстерності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | спортивна культура | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | компонент | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Модель спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
359-Текст статті-894-1-10-20230202.pdf | 331,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.