Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2412
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жданкіна, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T11:28:35Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T11:28:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Жданкіна, Анастасія. Структурна модель патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства / А. Жданкіна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 16-23. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2412 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробці структурної моделі патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства. Окреслено проблемне поле та актуальність вибраної теми, узгоджено мету та останні дослідження з питань моделювання у педагогічному процесі. В статті детально та різносторонньо охарактеризовано зміст основних понять статті, а також розроблено авторське тлумачення феномену моделі у науково-педагогічному контексті. Виконано аналіз останніх наукових праць з проблем патріотичного виховання учнівської молоді. Здійснено огляд актуальних дисертаційних праць, в яких висвітлюється сутність моделювання у контексті педагогічних досліджень. Визначено роль та місце моделювання в сучасній педагогічній науці як невід’ємного компо-ненту досліджень. Виявлено види моделей та їх призначення, визначено їх функції. В статті подано графічне зображення розробленої структурної моделі патріотичного виховання учнівської молоді засобам кобзарства, у якій відображено внутрішні процеси, взаємозв’язки та взаємовпливи. Подано опис кожного блоку представленої в статті структурної моде-лі (усього чотири блоки – цільовий, методологічний, процесуально-змістовий та результаивний), теоретично обґрунтовано доцільність створення структурної моделі в реалізації завдань патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства. Описано форми, методи, технології та засоби патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства, аргументовано доцільність її використання. Визначено роль педагогічних умов у розробці та провадженні структурної моделі патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства. Сформульовано висновки по статті та перспективи подальшого розвитку теми щодо моделювання патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства в передових наукових дослідженнях та публікаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | структурна модель | uk_UA |
dc.subject | патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | учнівська молодь | uk_UA |
dc.subject | кобзарство | uk_UA |
dc.title | Структурна модель патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
360-Текст статті-896-1-10-20230202.pdf | 414,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.