Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2413
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корсікова, Катерина | - |
dc.contributor.author | Потапова, Наталя | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T11:36:41Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T11:36:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Корсікова, Катерина. Реалізація педагогіки партнерства у взаємодії закладів освіти та сім’ї у Новій українській школі / К. Корсікова, Н. Потапова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 24-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2413 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається педагогіка партнерства як підґрунтя для створення безпечного і комфортного освітнього середовища Нової української школи, що сприяє розвитку кожного учня, забезпечує його самореалізацію, підвищує мотивацію навчання. Важливою умовою успішного навчання, розвитку і виховання школярів є інтеграція батьків учнів у освітній процес.Дослідження присвячене напрямам співпраці закладу освіти і родини. Сформульовано правила і принципи партнерської взаємодії. Серед принципів партнерської взаємодії актуальними є добровільність, довготривалість та взаємна відповідальність. Партнерська взаємодія забезпечується на рівні родини, професійної діяльності педагога, а також діяльності адміні-страції закладу освіти.Увага акцентується на суперечностях, що гальмують успішність партнерської взаємодії школи та родини, а саме відсутність єдиних вимог щодо виховання і навчання з боку батьків учнів і вчителів, низький рівень батьківської відповідальності під час такої співпраці. У зв’язку з означеними суперечностями досліджується перспективна модель партнерських відносин та техніки й методи партнерської взаємодії вчителя з батьками учнів. Описано тренінгові вправи з учителями й батьками, що передбачають обговорення, дис-кусії, групову роботу. Проаналізовано інтерактивні прийоми, які можна застосовувати з учи-телями та батьками з метою усвідомлення суті партнерської взаємодії, їх згуртованості та створення необхідних умов для індивідуального розвитку кожної дитини у закладі освіти та за його межами.Налаштуванню батьків на активну взаємодію та обговорення різних питань допоможуть такі методики, як «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», рухлива гра «Молекули» тощо. З метою кращого усвідомлення суті стилів сімейного виховання та інших актуальних проблем виховного процесу батьків доцільно залучати до експериментальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | співпраця учасників освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа, | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
dc.subject | взаємодія школи та сім’ї | uk_UA |
dc.subject | групова робота | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні вправи | uk_UA |
dc.title | Реалізація педагогіки партнерства у взаємодії закладів освіти та сім’ї у Новій українській школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
361-Текст статті-898-1-10-20230202.pdf | 283,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.