Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорсікова, Катерина-
dc.contributor.authorПотапова, Наталя-
dc.date.accessioned2023-09-11T11:36:41Z-
dc.date.available2023-09-11T11:36:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКорсікова, Катерина. Реалізація педагогіки партнерства у взаємодії закладів освіти та сім’ї у Новій українській школі / К. Корсікова, Н. Потапова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 24-29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2413-
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогіка партнерства як підґрунтя для створення безпечного і комфортного освітнього середовища Нової української школи, що сприяє розвитку кожного учня, забезпечує його самореалізацію, підвищує мотивацію навчання. Важливою умовою успішного навчання, розвитку і виховання школярів є інтеграція батьків учнів у освітній процес.Дослідження присвячене напрямам співпраці закладу освіти і родини. Сформульовано правила і принципи партнерської взаємодії. Серед принципів партнерської взаємодії актуальними є добровільність, довготривалість та взаємна відповідальність. Партнерська взаємодія забезпечується на рівні родини, професійної діяльності педагога, а також діяльності адміні-страції закладу освіти.Увага акцентується на суперечностях, що гальмують успішність партнерської взаємодії школи та родини, а саме відсутність єдиних вимог щодо виховання і навчання з боку батьків учнів і вчителів, низький рівень батьківської відповідальності під час такої співпраці. У зв’язку з означеними суперечностями досліджується перспективна модель партнерських відносин та техніки й методи партнерської взаємодії вчителя з батьками учнів. Описано тренінгові вправи з учителями й батьками, що передбачають обговорення, дис-кусії, групову роботу. Проаналізовано інтерактивні прийоми, які можна застосовувати з учи-телями та батьками з метою усвідомлення суті партнерської взаємодії, їх згуртованості та створення необхідних умов для індивідуального розвитку кожної дитини у закладі освіти та за його межами.Налаштуванню батьків на активну взаємодію та обговорення різних питань допоможуть такі методики, як «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», рухлива гра «Молекули» тощо. З метою кращого усвідомлення суті стилів сімейного виховання та інших актуальних проблем виховного процесу батьків доцільно залучати до експериментальної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectспівпраця учасників освітнього процесуuk_UA
dc.subjectНова українська школа,uk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectвзаємодія школи та сім’їuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectінтерактивні вправиuk_UA
dc.titleРеалізація педагогіки партнерства у взаємодії закладів освіти та сім’ї у Новій українській школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
361-Текст статті-898-1-10-20230202.pdf283,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.